16 листопада 2016 р.

"І.ДЕ.Я." Сашка Обрія (Кучеренка)

26 жовтня у Центральній міській бібліотеці ім. М.Л.Кропивницького у межах всеукраїнського туру відбулася презентація нової книжки «І.ДЕ.Я.» молодого поета з м. Южноукраїнська Сашка Обрія.

Поетичний світ поета Сашка Обрія (Кучеренка) органічно поєднує лірику й гумор, філософію й публіцистику. Його вірші одухотворені й щирі — при цьому, ламаючи усталені канони форми, поет виривається за межі власного «я» і завойовує собі право говорити від імені нинішніх молодих, таких схожих і несхожих на своїх батьків і дідів.

Збірка «І.ДЕ.Я» складається з трьох розділів: насіння, дерево і яблуко (і + де + я). Книга наповнена урбаністичними сюжетами, які постійно переплітаються з образами природи. Відлуння цього поєднання простежуються і в зовнішньому дизайні збірки. Сам же Сашко бачить вихід в поступовому відродженні зв'язку людини з природою, частковому, а то і повному поверненню до витоків - гармонійного співіснування людини і природи.

Приємного прослуховування!

Немає коментарів:

Дописати коментар